Thursday, May 29, 2014

Gne

okei.. Ma just lõpetasin oma lõpuprojekti essee... Ma nii loodan, et see päris sitt ei ole. Sest kui ma top-upi sisse ei saa, jään ma kodutuks. Nagu päriselt :D
Kirjutan oma uuelt läpakalt praegu. Nõuab harjumist... + mu touchpadi driver on perses. Tõmbasin küll viimase versiooni aga nii scroll kui paremklikk jamab. Aka mida kuradit. Pean kasutama hiirt, sest lihtsalt paremklikki teha ei saa.
Mikael on oma tädi/onu poja leeris (or smth :D taanlased on imelikud) ja ma olin ka kutsutud aga jäin koju lõputöö kallal tegelema. Ja kui aus olla, siis need family party'd ei ole just kõige huvitavamad minu jaoks. Neist on nii raske aru saada, kui nad kõik korraga räägivad. Ja siis ma lihtsalt istun seal, söön, joon ja mõtlen oma mõtteid. :D Hästi põnev.
Praktika läheb ikka edasi. U. 50 tundi veel. Äkki saab järgmise pooleteise nädalaga ära tehtud. See oleks awesome. Üldse ei viitsi enam tasuta töötada.

No comments:

Post a Comment