Tuesday, April 15, 2014

trallala

Käisime pühap seal nepaali peol :D See oli natuke veider. Inimesed vahtisid, kuna olime u. ainukesed valged seal. Alguses oli naljakas, pärast harjus ära. Chillisime, mängisime piljardit, jõime õlle.. Kui ära tahtsime minna, selgus, et ma olin oma garderoobinumbri ära kaotanud ja see tüüp seal oli räme bitch. Pm ta väitis, et ma pean lihtsalt ootama seal kuni nad kinni panevad (kell 3) ja siis saan kätte. Ma olin mingi wtf mees - ma ju näen oma kotti sealsamas, ma võin sulle öelda täpselt, mis seal sees on. Ja kõige peal on veel mu rahakott, kus on mu pildiga ID. Aga tüüp ikka huias. Siis ma mässasin seal niikaua, kuni tuli mingi manager või midagi. Tema võttis koti, vaatas rahakotti ja andis selle mulle tagasi.
Järgmine päev tööle ei läinud, sest koju jõudsin pool fucking kolm. Täiesti haige.

No comments:

Post a Comment