Monday, February 17, 2014

chill

Reedel tähistasime sõbrapäeva Mikaeliga, alguses tahtsime minna ühte Etioopia restorani, aga ma olin loll ja ei pannud aega kinni, niiet neil ei olnud vabu kohti, sellepärast kõndisime mööda teed ja otsisime kohta, kus süüa. Leidsime ühe hiina restorani, mis oli peaaegu täiesti tühi ja täiega mõnus. Odav ja sai palju süüa... ning nad täitsid veiniklaasi lõpuni(oh yeah!).
Siis laup. linna Irina, Carla ja Alexiga Studenthusetisse. Chillisime seal, jõime natuke, mingi kell läksid need kolm minema ja meie Mikaeliga ühta baari, kuhu ma olen juba ammu tahtnud minna. Mingi hispaania mees suudles mu õlga, pärast kuses prügikasti, ostsin ühe Bob Marley pildi ühe kunstniku käest ja õlu oli sitaks kallis. Selline baar siis. Aga kahjuks mul oli vahepeal mingi vihane tuju :D
Eile jäin Mikaeli juurde, kuna ta vanemad Tšehhis. Ja tööl vist läheb ka hästi praegu, Markile lõpuks meeldib mu disain, kui ta täna ütles seda, oli mul tunne nagu oleks sünnipäev varem pärale jõudnud. Sest ma niiiii tüdinenud sellest.
Aga muidu sain ma osa ühest teisest projektist ka täna. Ühe mingi disaineri homepage.

No comments:

Post a Comment