Sunday, January 19, 2014

Nv

Nonii.. Reedel oli see kunstipidu Liisi Suurupi päraperses. Läksime sinna koos Liispeti, Helena, Emiliga. Alguses õnnestus ikka mõnusalt ära ka eksida, kuna Liis oli oma vahvale kaardile pannud valed tänavanimed, aga õnneks jõudsime lõpuks ikkagi kohale. Ilus maja ja asukoht täiega, ainult et vetsuuks oli tagurpidi ees :D
Jah... Kahjuks paljud ei tulnud, including Hes, keda oleks väga tahtnud näha. Emili, Helena ja Liispet läksid viimase marsaga minema just siis kui Britta ja Risto saabusid, niiet lõpuks olimegi seal lihtsalt neljakesi.
I failed natuke... :D unustasin et võtan rohtu ja jõin natuke liiga palju, niiet mul oli natuke halb olla. Enda süü muidugi täielikult. + siis äratas Liis meid kell 6 üles, kuna ta pidi oma venna last minema hoidma või midagi. Me pidime kõndima kuskil pimeda metsa sees lähima bussipeatuseni, kuhu oli 2 km. Ja sitaks külm oli. Ja siis me pidime veel pool tundi bussi ootama. Mul oli selline tunne, et ma suren ära.
Siis eile tulid Mariliis, Helle, Liispet ja Maria siia, chillisime, jagasime väga hilinenud jõulukinke :D ja üldse, olime niisama. Vaatasime "To-Do List"'i uuesti... Siiamaani ei usu, et ma nüüd olen seda sitta kaks korda näinud. Miks???
Varsti linna ja saan Hannaga kokku. Lähme kohvikusse või midagi :D

No comments:

Post a Comment