Tuesday, December 17, 2013

So tired

Hakkasin hommikul oma reporti kirjutama. Terve päeva kirjutasin seda... Lõpuks sain (koos tiitellehega) 9 page'i valmis. Homme peab vist natuke edasi kirjutama. Ma tegelikult ei tea, kui pikk see peab olema. Agajah, vahepeal jõin kohvi koos energiajoogiga, et suudaks edasi kirjutada, lihtsalt ei viitsinud vahepeal.
Siis sain täna, just pärast Mikaelile vingumist, kõne ProfilMatchist. Ja see kohvik, kuhu ma tegelikult kunagi juba saatsin oma cv kutsus mind reedel treeningpäevale. Mis on tore.. aga jah, ma ei kujuta ette, kuidas ma peaksin töötama nüüd, kus jaanuarist hakkab internship. Ehk siis 8 tundi päevas tööd... Kuidas inimesed suudavad...
Mul nüüd kõigile kingid olemas peale Vladi... Ja ma ei tea. Äkki peaks talle mingi väiksema riideeseme kinkima või süüa või.. Ei tea.

No comments:

Post a Comment