Thursday, December 26, 2013

Nissenumser

Käisime täna seal järgmisel julefrokostil. Noh, õgimine nagu ikka, toredad inimesed olid muidu. Siis mängisime mingit täringumängu kinkide peale, ma võitsin karbi kilpkonnakomme ja... päkapikupersed... Et jah :D Welcome to Denmark! Ma olin mingi eee... Ja see purk tagumikega mul siin kõrval praegu. Ma ei tea, kas julgen süüa. (Need vist peaks olema söömiseks)
Siis sõitsime koju. Hull udu oli. Ma pole varem sellist näinud. Paar meetrit u. endast kaugemalt nägi ja kõik sõitsid väga aeglaselt ja nii. Kuulsime, et suurel teel pidi ummikud olema, nii et läksime siis praamiga. See oli ka hullult täis, pidime oma laagriga maas istuma (ehkki päris paljud tegid sama). Ja siis muidugi Sohv vingus ja tited kaklesid ja kõik pidid meist üle astuma, kui tahtsid mööda minna.

No comments:

Post a Comment