Thursday, December 12, 2013

Christmas shopping

Appi kui väsinud ma olen. Terve hommikupooliku tegelesin oma Thoriga. Tahtsin panna taustapilti website'ile. Proovisin igasuguseid, mingeid suvalisi internetist u... ainuke, mis normaalselt töötas oli keegi alasti polüneesia mees. Mitte ükski teine lihtsalt ei näidanud. Lõpuks oli selline tunne, et, kurat, jääbki see alasti vend, Filezilla lihtsalt ei luba mul midagi muud üles laadida.. Aga lõpuks siiski lõpetas huiamise ja hakkas tööle. Nüüd ikka ilus Thor taustaks :D
Siis kärutasin linna rattaga, sain Irinaga kokku, tegime väikest christmas-shoppingut. Sain kõigile kingid peale Vladi. Mul pole õrna aimugi, mida talle kinkida... Mõtlesin, et toitu :D Ma tean, et see talle vähemalt meeldib. Agajah.. ma ei tea :D
So tired...
Homme hommikul linna, siis koos Mikaeliga minu juurde, seejärel ma kella kolmeks järgmisele intervjuule, koju tagasi ning siis peaks kinno minema. Hobbit hurraa

No comments:

Post a Comment