Saturday, November 2, 2013

Thor 2 ja Halloween

Oh yeah, käisime eile ikka tähtsat filmi vaatamas. Ja päris kõva oli :D Mulle meeldis. Ehkki nad võiksid Natalie Portmanist juba lahti saada :D Mitte, et mul muidu ta vastu midagi oleks, aga cmoooonnn, Thori naine on Sif :D Ja ta palju lahedam anyway.
Neljapäev oli aga Halloween. Pärast kooli tuli Vlad minu juurde, hiljem Irina ka. Tegime üksteisele natuke facepainti ja sättisime valmis jne :D Nägime päris lahedad välja kolmekesi. Aga kahjuks kui linna läksime, siis Mikael ja Jon ei olnud kostüümides..  Ehk siis party-pooperid :D Agajah.. MIna kandsin väga valesid kingi, mille tulemusena ma praegugi korralikult kõndida ei saa.
Istusime Voodoo lounge's, siis läksid Vlad ja Irina minema ning me ülejäänud restorani. (Mis oli sitaks kallis üõöü'ö ://) :D Ning jah.. pärast Mikael u. talutas mind järgmisesse baari, kuna ma ei saanud kõndida, jalad nii valusad nendest kingadest. (Ehkki ma võtsin kaasa teised kingad ja kandsin neid aga need ei aidanud väga). Vot selline õhtu siis.

No comments:

Post a Comment