Saturday, August 24, 2013

Soul captives

Ma siis Taanis tagasi. Neljapäev tulin, suht kahju oli lahkuda Eestist tegelikult. Nüüd kõik jälle taani keeles ja kõik nii.. ma ei tea. Mitte-oma. Loomulikult oli tore jälle oma sõpru ja Mikaelit näha, aga jah, ma vist Tallinnaga ära harjunud.
Mikael tuli mulle lennujaama vastu, läksime minu juurde. Eile ka chillisime siin, lihtsalt mingi lebo, õhtul istusime natuke pargis ja jõime õlle. Ja poes oli see vaffa sakslane tööl :D Ta on nii tore kuidagi :D
Muidu täna käisime Vladi ja ta poisiga geiparaadil. Copenhagen Pride on praegu ja siis nagu selle raames. Noh :D Karneval nagu ikka. Aga fun vaadata :D Kõik kuidagi nii õnnelikud. Näeb harva sellist asja.
Pärast Alexi ja Chrisi ja Irina ja veel mingite inimestega Kongens Have's. Nüüd nii vässu olla lihtsalt. Terve päeva u. rattaga ringi trippinud ja paraadi vaadanud, rääkimata veel õllest, mida seal pargis jõime. Kuulan Bob Marleyt. Mikael ka Joniga, niiet eriline rahu :D
Esmaspäev hakkab juba kool. Vaatasin tunniplaani.. päris lahe tundub

No comments:

Post a Comment