Saturday, July 6, 2013

Vaffa Poola trip

Jajah, seekord kulus mul Eestisse jõudmiseks terve nädal, kuna läksin perega läbi Saksamaa-Poola. Põhiliselt siiski läbi viimase. Ja mulle üldse ei meeldi see maa. Just.. no.
Põhiliselt sõitsime autos, mina tagaistmel, kus oli ülivähe ruumi ja Sigrid, Toivo otse kõrval, kes muidugi tundsid vajadust koguaeg omavahel kakelda või niisama möliseda, ma ei teagi, igatahes tüütu oli. Õnneks Sohv oli siiski ees, muidu oleks eriti kaos olnud.
Vaatasime igasuguseid kohti ja erinevaid linnu, tited leidsid ilma peata tuvi, ma nägin Poola versiooni minust ja Mikaelist, Toivan nõudis kõiki maailma mänguasju, Toivan sai puust mõõga ja vibu, Toivan sai mahla, Toivan sai möliseda, Sohvit tagas paanika, niipea kui keegi lahkus, Sohv lasti restoranidesse sisse, õpilased lõpetasid koole igalpool, läksime ajamasinaga 70ndatesse ja ööbisime seal kämipingus, Poolas ei müüda valmistoitu, piisoniõlu on päris okei, kirikud on creepyd, puudel olid tuulepesad, vaatasime lahedaid välimuuseume, Sigrid kartis, Sohv ei viitsinud ise voodisse hüpata, vingus niikaua kuni ma teda aitasin, viimasel õhtul pandi meid magama mingisse üksikusse backstage'i ja viimasel hommikul otsustas Sigrid, et võiks oksendama hakata.
Nii hea meel oli Eestisse jõuda.

No comments:

Post a Comment