Tuesday, May 28, 2013

I said

Coding on nüüd läbi vist. Vlad andis selge käsu, et ma lõpetaksin :D Aga samas ma tahaks teha seda hotels-page'i... Ehkki ma tean, et siis tuleb jälle mingi huinja sellega ja ma pean seda lahendama.
Muidu eile käisime Carla ja Alexiga seal eksperimendil :D Mingi istusid arvuti ees ja klikkisid asju. Ma tegin feili ühe loogikaülesandega.. aga lõpus sain 200 kr. niiet yeah. Oligi raha vaja :D Welcome to Danmark, kus arvutis asjade klikkimisel saab raha.
Seejärel trippisime linnas edasi Carlaga, Mikael tuli ka, sõime hiinakat. Muidugi :D Siis Carla ära ja me Mikaeliga Kuninga aeda. Täiega lebo koht, ainult et vetsud on kohutavad. Ma olin mingi oh god, whyy. Aga me jõime veini, niiet vets oli kahjuks vajalik.
Siis minu ületee bomšibaari, kus jõime viskit :D See oli odav, neil vist mingi pakkumine or smth. Igatahes istusime seal.
Siis pärats foooood ja Big Bang Theory ja jah.. Selline eluke siis.

Kui kedagi huvitab:

http://mari15e0.keaweb.dk/Travel/index.php

Mingil määral töötavad: All esimene gallery(City of Copenhagen) , offers page'ilt hotels ja events ning contact/forum. Carla pidi mulle tegelikult About me ka saatma.. :D Aganoh, pohh  I guess

No comments:

Post a Comment