Sunday, April 7, 2013

Vist oli nädalavahetus

Täiesti kohutav , et ongi juba aasta sellest õhtust, kus Kohas olime ja lund sadas, hoolimata Aprillist. Ning kõik tundus... veelgi kättesaamatum kui enne.
Mis ma eile tegin? Läksime Jensiga linna, istusime Studentenhusetis, jõime õlle, veini. Seal oli mingi pakkumine, et 2 klaasi ühe hinna eest. Mul oli lõpus nii kõht täis, et tunne, et ma plahvatan. Nagu oleks see Fat Bastard. :D
Siis saime Carla ja Alexiga kokku, pidime Kenti minema, aga see täiesti täis. Niiet meie kokteilid jäidki kätte saamata. Läksime Carla juurde hoopis, istusime köögis, jõime, suitsetasime ja rääkisime juttu. Selline lebo õhtu.
Ning ma kardan, et ma ikka võidan selle kihlaveo:D Pudel veini, siit ma tulen. Sest see teatud härra taanimees lihtsalt on... ma ei tea misasi.

Kurat, homme kool jälle. Ei teinud täna midagi. Vaatasin Resident Evilit ja The Walking Deadi. Suht midagi muud väga

No comments:

Post a Comment