Sunday, April 28, 2013

Tallinna elu

Niisiis.. ma pole mingi miljon aastat kirjutanud, sest pole aega olnud või siis lihtsalt meelest läinud, aga kuidagi lühidalt võiks ju kirja panna. Viimane postitus oli alles see brief EKA pidu heh..
Reedel pidi olema Vennaskond siis, agajah, ei saanud minna, läksime linna hoopis Mariliisiga. Alguses chillis Helle ka, istusime Krahlis ja Taani kuninga aias, aga  ta läks ikkagi bussiga minema.
Mina ja Mariliis jõime veel veini ja trippisime kuskil lollides baarides, tutvusime mingite inglastega, siis hülgasime nad(tahtsid mingi hullult Woodstocki minna) ja läksime Kohta, kus oli Karl mingi väga purjus tsikiga, kes tahtis, et keegi talle shote välja teeks.
Vahepeal väga ei mäleta, aga lõpuks olime Levikas, kus rääkisime veel Karliga ja nägin Jossi, Hesi ja isegi Kaivat, kellega sai natuke räägitud. Pärast Mariliisi juurde magama.
Laupäev oli kodune, aga pühapäev oli ... kunstipidu! Oh yeah. Olime seal Koha tagaruumis. Sinna sisse saamiseks oli meil vaja Jossi, kes muidugi jõudis kohale kõige viimasena:D Aganoh.. Jah, kõva oli:D Peaaegu kõik olid kohal, peale Emili, Mari(kes mõlemad ära) ja Pireti. Isegi tolgus nr.1 vedas ennast veidikeseks kohale.
Kuulasime mussi ja rääkisime igast lolli juttu. Ma ostsin Kohast kaks pudelit veini. Siis enne kümmet liikusime Kolmjalga ja sealt edasi Tony poole. :D
No ma ei tea.. mängisime Bailat ja Liis pani "No Sleep'i" ja Risto roomas maas ning ajas Tony kardinad maha. Kõva oli :D Ikka õige kunstipidu. Järgmine päev, kui ärkasin, oli selline naeratus näos, et vähe polnud. Nii hea armastuse tunne.
Mis ma vahepeal veel tegin..? Käisin kinos, nt. Iron Mani vaatamas. Suht meh. Mitte midagi erilist. Ja sain oma autokooli sõidueksami tehtud. Nüüd siis suveni chilli.
Et jah.. nüüd reedel läksin alguses linna mingile hipster raamatupoe avamisele ja mõtlesin ühe korraliku öö teha, aga siis väsisin kuidagi ära ja Mariliis ka ei viitsinud, niiet läksime tema poole ja ee.. vaatasime Twilighti:D Hahaha, seda uut. Õnneks mul oli veini. Ja Mariliis jäi magama, mina ikka pidasin lõpuni vastu. Ehkki siis küll selline tunne, et tahaks endale haamriga pähe lüüa.
Peaks varsti Mäsile helistama. Agajah.. ootan natuke, ma jälle väsinud u.

No comments:

Post a Comment