Monday, April 1, 2013

Pühad, Bioshock ja Les Miserable

Paks Sohv  tahab veel süüa, ehkki sai liha. Loll loom.
Igatahes:D Pole nüüd kuu lõpus kirjutanud, kuna veidike teises maailmas viibinud.
Neljapäev käisin selle taani tüübiga väljas. Ei olnud awkward. Veensin ta kohvi asemel veini jooma, niiet Bobi baaris. Pm terve aja seal, rääkisime ja chillisime ning pärast tuli tema sõber ka korraks.
Tahan taani keelt osata.
Reede sain Vladiga linnas kokku, käisime mingi rumeenia bussi vastas, kus ta sai ema käest hiigelkoti söögiga:D Siis väike KFC ja seejärel geibaarid:D Seal kahjuks suht vähe inimesi, kuna kellaaeg päris varajane ning jah.. Kell kuus ei tule isegi geid jooma.
Käisime sellises baaris nagu Jailhouse, mis oli seest nagu vanglakongid ning baarman oli wardeni riietuses. Tasuta popkorni saime ka. beat that.
Väga kaua nad(Carla, Irina, Vlad) olla ei tahtnud, nagu tavaliselt, ja nii ma siis trippisingi koju.
Laupäev sain Bioshock Infinite'i, mängisin seda terve päev. Õhtuks olin suht väsinud, Jonas kutsus mingile kontserdile, aga ma ei jõudnud. Kahju tegelikult, oleks tahtnud küll.
Eile käisime emaga Hüljatuid vaatamas. Mulle meeldis. :) Aga ma olin poole aja nii, et fuck, ei tohi nutta, muidu pärast punased silmad ja kõik saavad aru, pealegi peaks siis nuuskama ning siis ka kõik saavad aru ja jah... :D
Vaatasin Eponine'i ja nägin veidi iseennast.. Njah, miks ometi?!
Lõpetasin täna Bioshocki(väga kõva, soovitan) ja nüüd elu tühi ja homme kool.

Ahjaa ja kes veel ei ole, siis palun pange sellele disainile viis :

http://www.threadless.com/threadless/alice-in-wonderland-2/

No comments:

Post a Comment