Friday, March 8, 2013

Amsterdam






Niisiis, ma olen Amsterdamist tagasi. Eile õhtu jõudsin ja olin nii väsinud, et läksin u. pool 11 magama. Üritan siis kuidagi seletada.
1. päev
Jõudsime suhteliselt õhtul. Läksime hostelisse oma tuppa, mis oli(siis veel) ainult meie päralt. Panime asjad ära, läksime jalutama, otsisime supermarketit(Pärast selgus, et üks kohe meie kõrval, agajah, loomulikult jalutasime mitu km järgmiseni). Öösel saabusid kallid Ameeriklased, kellega kogu aja tuba jagasime. :D See oli vahepeal päris tüütu, eriti kui nad öösel saabusid.
2. päev
Alguses oli modernse kunsti muuseum, mis mulle meeldis. Klassikalist ei näinud, kuna see koht renoveerimisel. Niiet pohh, läksime Heinekeni hoopis:D See oli lahe. Haha. Suht lolle asju tegime seal, aga samas... See oligi selleks mõeldud.
See päev käisime vist veel kuskil... Ma ei mäleta. Kurat, ma ei tea. Õhtul läksime suitsetasime ühes coffee shopis, kus oli vahva müüa:D Ta jättis isegi Irina nime meelde ja puha.
Ahjaa, Van Gogh. Ja seal olid eestlased:D
3. päev
See päev oli sex museum ja Amsterdam Dungeon ja Torture museum ja nii. Ahjaa, lõpus sattusime Amsterdam Museumisse ka, aga me kõik olime nii surnud, et ei suutnud korralikult keskenduda, niiet mul ei ole sellest mälestusi. Sõin spacecake'e. Irina ja Carla omad ka ära. Ma ei ole ju imelik, kui mulle see maitse meeldib?:D
4. päev
Sõitsime Rotterdami, ostsime jointi, istusime kuskil silla ääres ja siis.. ma ei teagi, aeg läks kuidagi. Käisime poes ka. Ostsin endale alukad
:D:D:D
Haha, see õhtu pidime välja minema, aga teised olid nii väsinud, et ei. Jõin mingi üksi veini ja vaatasin telekat. Suht norm.
5. Mingi arheoloogiamuusem ja Rembranti majamuuseum(viimane oli lahe). Ja siis oli pikk lennujaama chill.
Kaks ameeriklast tulid ka Kopenhaagenisse. Me ignosime.

Pm olen rahul, ehkki oleks võinud vähem muuseume ja rohkem experience'i olla. Mulle ei meeldi ühest muuseumist teise joosta, mis mälestusi ma niimoodi saan. Ma tahan... kogeda elu.


Jens on kuskil sõbra juures, aga ta võiks tulla ja muga õlut juua.

Rohkem pilte:

http://fotoalbum.ee/photos/MarruL/sets/1353251?page=1&seek=0

No comments:

Post a Comment