Wednesday, February 6, 2013

Come take a walk in hell

Nii.. teisipäeva hommik oli lihtsalt worst ever. Bad Luck Brian in real life. Esimene asi oli see, et ma kaotasin oma telefoni ära. Jep. Ilmselt kukkus rattaga sõites maha, kuna ma panin selle oma taskusse ja nende pükste taskust kukuvad asjad maha. Niiet see nüüd kadunud jep... Ja ok, telefon mul niikuinii vana, aga kõik kontaktid ja muud asjad, mis mul seal olid. Aaah. Ma ei taha selle peale mõelda.
Siis ma ajasin veel ühe naise alla:D Nagu ma sõitsin talle otsa. Aga ma vist sain rohkem haiget kui tema.
Pm üldse igast asju läks valesti, kinno taaskord ei saanud, hotdogid olid ka seal putkas otsas, kust osta tahtsin:D Lõpuks peitusin koju, igaks juhuks, enne kui veel midagi sitta juhtub.

Aga eile õhtu tuli Dragonborn ning ma olen kogu aja seda mänginud. Trenni ei jõudnud.

No comments:

Post a Comment