Monday, December 10, 2012

The

world makes me sick.


Jeah.. ma.. ei tea. Ostsin täna oma õele, vennale kingid ära. Jälle natuke raha kulutatud. Nagu kuu algus ja juba no money.
Alustasime oma website'i ka. Väga kaugele vist ei jõudnud. Aga õnneks järgmise reedeni aega. (Mis tuletab mulle meelde, et täna on alles esmaspäev.

Ja ma praegu täiega vihkan inimesi. Mitte inimesi minu ümber, vaid just neid, kellel pole nägu, kelle hais on pidevalt õhus ja kes lausa peavad oma viha/lollust kuskil ohutus kohas välja ajama. Eriti nt. internetis.

Aaah :D Ma ei tea. Mida maailma. Ma nägin täna surnud kodutut lumehanges ka. Tegelt ma ei tea, kas ta oli surnud, aga vist oli. Mingi meedik üritas elustada.
Ahjaa ja unes nägin ma bussi, mis viis surma. See oli täiega lahe unenägu, ma peaks sellest jutu kirjutama.

No comments:

Post a Comment