Thursday, November 8, 2012

Toivan käib pinda praegu

krt küll. Istub mul siin süles ja tüütab mind oma Spidermanide ja Iron manide ja asjadega ja ma just ütlesin talle näkku, et krt küll, me just üleeile vaatasime Spidermani ja me ei vaata seda enne järgmist aastat.
Igatahes jahh... ma kuulan praegu oma vana Gwen Stefani plaati. Tuleb meelde aeg, kus oli 13 ja mängisin Zoo Tycooni:D Ma kuulasin Stefanit kogu aeg. Mingi iga päev vähemalt korra. Suht hull. Ja siis veel Zoo Tycoon samal ajal. Siiamaani selle muusikaga mingid ninasarvikud silme ees.
Meil hakkas täna uus module. Puhas PHP. Tundub suht raske. Aga samas ma läksin Notepad++ ilt Netbeansile üle ja see on palju paremm!! Aa ja mu website evaluate'iti lõpuks ära. Ei feilinudki:D Jeei.
Homme on reede. Oo milline pühadus!

Kopenhaagen on mõeldud lebotsemiseks.

No comments:

Post a Comment