Sunday, November 25, 2012

NV

Ma ausalt öeldes ei viitsi kõigest nüüd väga kirjutada, aga noh, kiirelt saab midagi öeldud.
Reedel oli päris korralik... :D Pidime viina jooma, aga selgus, et meie neljasest seltskonnast tahtsin ainult mina seda lõpuks. See muidugi mind ei takistanud ja seda sai ikka päris palju joodud... Istusime õues ja rääkisime juttu. Ja pärast chillisime ühe mu õpetajaga:D Ja tegime kivi. Veider.. vahepeal ei mäleta, millest rääkisime.
Kuna jõin viina, polnud laupäev rõve olla. Sõin kartulikrõpsu ja vaatasin terve Walking Deadi esimese hooaja ära. Eile öösel ei saanud magada ka sellepärast, mõnusad õudukad, kus jooksin zombiede eest ära ja neid oli fcking igalpool. Ja kõige õudsem koht oli see, kus peitsin laua alla ja üks zombie märkas seda ja ta kummardus ja siis ma nägin, et see oli üks poiss, keda ma tean. Ma lihtsalt ei suutnud, ärkasin üles. Õnneks vahepeal nägin mingit Mass Effecti asja ka unes, mis oli kinda sexy:D Ja seal oli hiigel-päkapikk Joeli näoga.
Eile õhtul tuli Kristi külla ja siis me sõime siin kõik räigelt ja jõime veini ja ma ei tea.. rääkisime kus maades elavad ilusad inimesed:D
Lõpetasin täna oma selle pildi Carlast ka ära. :P Ta vist päris rahul. Sandra is next siis.

No comments:

Post a Comment