Sunday, October 28, 2012

Lebodus

Ma elan mingis uimas u. Ja mu ema läks just lennujaama, et sõita Tallinnasse ja sealt edasi Moskvasse mingi 2ks nädalaks, nii et fuck. Ma pean ilmselt jälle aitama lapsi hoida. Oh whyy?
Aga muidu pidin täna igast sitta tegema, natuke vist sain tehtud ka. Joonistasin need rebased ära. Kasutasin võimalikult lihtsat stiili, et kiiremini saaks:D
Siis kirjutasin ja harjutasin isegi natuke seda teksti ette lugemist. Ma ikka ei tahaaa. Mu hääl kõlab lindistatult nii haigelt.
Homme lähme Vladiga kuskile Hellerupi kooli lastele testi tegema. No ma ei tea. Ma loodan, et me ise selle eest maksma ei pea. Hui tahan enda raha bussipiletitele kulutada. Ja seda kuradi korterit peaks ka otsima hakkama. 
Viimaste päevade laul kindlasti:
The Mamas and the Papas - Do You Want to Dance

No comments:

Post a Comment