Monday, October 15, 2012

Köhh

Mul on mingi kahtlane köha, mis ilmutab ennast vaid õhtuti. Suhteliselt tüütu.
Täna siis lõpuks tund Brennaniga, ehk normaalse õpetajaga ja ta rääkis helist ja selle edit'imisest. Aga nad tõmbasid mingi tasuta programmi ja mul juba Audition olemas, nii et ma ei tahtnud seda. Ja sellepärast polnud mul vahepeal aimugi, mida nad tegid. Aga polnud hullu vist väga.
Me pidime grupis enda storyboardile heli taha otsima ja tegema moodboarde. Mul nagu läks meelest ära. Olin väsinud ja siis kirjutasin ja isegi maalisin, nii et asi läks meelest ära. Ma loodan, et homme koolis saan teha. Muidu oleks me grupp ilmselt natuke: wtf sa ei teinud. :D
Meil on vist järgmine reede see suur pidu Keabration or sth. Ma loodan, et ma saan minna. Minu meelest pidi mu ema just see päev sõitma Moskvasse. Ja noh... pärast pean jälle tittesid hoidma.

No comments:

Post a Comment