Saturday, October 27, 2012

Keabration

Eile oli siis see suur KEA pidu tervele koolile. See toimus kuskil lambikas kohas, aga õnneks suht siiski kesklinnas.
Alguses saime Carla ja Irinaga kokku Norrebros, ostsime pudeli veini ja mängisime natuke bomše. Külm oli õues ja nendel ei olnud väga soojad riided ka. Ja Carlal all ainult mingi übersexy korsett:D Mis ta tisse vist suht piinas, aga see nägi lahe välja.
Linnas oli rongidega mingi jama ja see sakkis, kuna me pidime jalgsi sinna kohta jalutama. Tee peal jõime õlle.
Pidu oli tegelikult päris lahe:D Vahepeal natuke wtf. Aga seda mitte halvas mõttes. Rääkisime igast inimestega ja tantsisime ja jõime. Ja mul tuleb ikka muie suule, kui mõtlen selle real-life Long Tall Shorty peale:D Nagu hahah, ma kujutan ette, et ta hüpleb elus ringi ja see laul on taustaks:D Ma vist kirjutasin talle selle isegi telefoni, et las kuulab.

http://www.youtube.com/watch?v=-q6ml5U-WNY

Aga vähemalt oli romantiline playboy, mitte nagu mõned, keda siin elus kohanud olen.

Kuskil 4 paiku trippisime Radhuspladsenile tagasi ja tuli ikka KFC ära. Ma sõin nii palju kana, et mul läks süda pahaks:D

No comments:

Post a Comment