Monday, October 29, 2012

Hold my hand

Pidime täna Vladiga sinna lasteaeda minema. Saime juba koolis kokku ja... hui läksimegi. Lihtsalt ei viitsinud. See tundus suht mõttetu. Ja tõenäoliselt oligi. Niikuinii tegime mingi testi juba reedel laste peal.
Niisiis chillisime natuke koolis, teised töötasid, mina ja Vlad chillisime niisama, meil polnud tableteid kaasas, niiet ei saanud tööd ka teha. Otsisime korterit endale. Siin ikka mõned võimalused on. Peaks hakkama läbi helistama. Ja üks ülihea korter oleks otse mu praeguse kodu kõrval ja odav ka, ainult see on reserveeritud. :/
Sain oma Liispeti ka valmis, mida ma kõik need päevad teinud olen:) Mulle meeldib.

Naljakas jah see hingeelu.

2 comments:

  1. haahahaa.. see viimane lause :D lähed ikka päris diibiks ära :D

    PS! appi kui kohutav font siis kommenteerimiseks on :(

    ReplyDelete
  2. siin*
    ja huvitav on see, et kui publishid oma kommentaari siis font muutub, hellyea!

    ReplyDelete