Saturday, September 22, 2012

Rock'n'roll

Eile oli siis päris huvitav päev/õhtu. Meil oli presentation, mis oli suht tolgus, teised palju rohkem ette valmistunud. Terve päeva kuulasime neid. 9 gruppi ikkagi. See half-ninja rääkis kohutavalt palju. Suht random kommentaare. Ja see oli jah.. fun. Me viimased, kuna olime nii tolgused, et ei pannud ennast tabelisse kirjagi.
Pärast friday bar, võtsime kaks õlle Jensiga. Noh, esimese jõin ära ja siis hakkasin teist avama. A mul ei olnud avajat, ehk siis võtsin noa. Well... Mul praegu veidi raske kirjutada ka, kuna paremat nimetissõrme kasutada ei saa:D Sealt tuli ikka päris palju verd. Kraanikauss ikka täiesti verine. Õnneks sain mingid plaastrid ja elasin üle niimoodi kuni koju väntasin ja päris sideme peale sain. (See on praegu nii rõve, ma nagu tunnen kuidas see side haava külge kinni on veidi jäänud ja ma ei saa seda kuidagi lahti ka sealt).
Selline väike vigastus muidugi ei takistanud mind jooma minemast õhtul. Uus side peale ja minek. See hakkas aga läbi laskma, nii et ma pidin Norrebros nurga taga pomsipingil uue tegema:D
Friday bar oli veider nagu ikka. Mingi Gangnam style'i värk käis, ma ei saa sellest vaimustusest aru. Agajah, chillisime, mingid taani tsikid ropsisid vetsus, rääkisime selle AlChestBreachiga. Mängisime beer-bongi... Mille puhul selgus, et ei olnudki ainult beer, oli ka džinn Red Bulliga. :D Mida siis tuli ära juua. Mingi taanlane väitis, et ma meeldin talle väga, mul pole õrna aimugi kes see vend oli, eile esimest korda nägin teda. Ja mingid muud taanlased küsisid, et kas mul ongi alati nii vihane nägu:D Suht mv

Täna lebokas. Ma ei teagi. See, et tükk näpust u. ära on, on ka vahva.

No comments:

Post a Comment