Monday, September 24, 2012

Minge kõik perse

Tra ma ei saa. Ma tahaks kuskile kaugele ära ja jätta kõik inimesed ja kohustused maha lihtsalt. Ma sain teada, et mul on selle taani keelega jama, et Kopenhaagen arvab, et kuna ma siia tulles olin alla 18, siis ma ei saa tasuta neid tunde ja mingi selline kamm. Ma ei tea. Mv on vaja igast paska praegu. Ma ei suuda tegeleda sellega. Hakkaks joodikuks lihtsalt. Saaks kuskil rentslis vedeleda ja prügi süüa. Fuckfuckfuck
Pealegi on meil reedeks teha juba oma webpage. Jep, terve webpage. Ja niipalju kui ma assignmenti lugesin, siis päris suur webpage. Aga see poleks nagu väga midagi, aga me peame lisaks kirjutama 2400 sõna pikkuse seletuse, miks me just sellise disaini valisime. Täiesti kohutav.


See aasta on mingi tööstressi aasta.

No comments:

Post a Comment