Sunday, September 30, 2012

Democracy is coming to the USA

Käisime eile Jensiga linnas ja alguses oli täiega tore. Läksime Christianiasse, jalutasime seal, jõime natuke. Nii hea koht ikkagi. Ehkki samas, kui oled seal, siis on ikka natuke selline outsideri tunne. Tahaks teada inimesi sealt u ja näha, kuidas need majad seest välja näevad. Need majad siis, mis ei ole kõigile avatud.
Pärast olime kesklinnas ja seal oli ka tore alguses, jõin mingit Brutalis õlut. Aga siis läksime kuskile Andy's bar'i, kus olime mingite taanlastega. Pm saime tasuta juua. Njah, siis tuli mingi jama, ma ei saa siiamaani aru, mis. Lihtsalt niisama ja ma ei taha sellest rääkida. (Minuga ei juhtunud muidu midagi) Aga ja, kurat, alkohol teeb ikka nõrgaks küll.
Ma olin suhteliselt vihane kui koju jõudsin. Ja praegu on ka paha tuju, kõik käivad pinda ja Sigrid karjub nagu loll. Tra on vaja iga õhtu. Ma ei saa maailmast aru ja tahaks oma sõpru näha. Nii badly.
Webpage on üles laetud. Ma ei tea, ma ei viitsi jamada enam sellega.

No comments:

Post a Comment