Saturday, September 1, 2012

1st of September

Naljakas on lugeda, kuidas kõik räägivad oma aktustest ja kooliminemisest. Ehkki noh, mul hakkab ka õige kool esmaspäev pihta. Photoshopiga!!! Täiega awesome. Samas on meil vaja homme õhtuks mingi loll Study Goals, mida ma ei viitsi.
Teen süüa praegu, ehk siis asjad on ahjus ja chillivad ja ma istun arvutis. Täna suht lebopäev olnud, Tyge pidi tööl olema, ehk siis ma pidin lapsi hoidma ja kodus passima. Homme samamoodi. Lõpetasin oma Assassins Creedi ära. See sai kuidagi nii järsku otsa. Ma olin lausa üllatunud.

Ja muide!!! Avengersite dvd on müügil!!! See suht kallis muidugi aga must buy! Tahtsin täna osta, aga selleks ajaks kui Tyge tagasi oli, oli pood juba kinni. Homme on tegelikult vist ka lahti kuni kella 3ni. Aga ma pean mõtlema, kas ma nende tittedega tahan sinna rännata:D

No comments:

Post a Comment