Tuesday, August 28, 2012

New school, new life

Ma eila õhtul ei kirjutanud, sest ma olin niii väsinud ja tegelikult olen praegu ka suhteliselt.
Vaatasin just mingit Disney filmi, kus üks hot mees muudeti mingiks haledaks gay pussyks. I feel sorry. Pidin natuke viina tarbima, et see vaadatav oleks:D hahaa
Aga jah, kaks päeva siis KEA's. Õpetajad tunduvad suht coolid, õpilased on nagu on, meid on nii palju, et ei tea veel. See väike grupp, kuhu me praegu jaotatud oleme on päris tore. (See grupp, millega peame mingit introduction asja tegema). Kõik on selles taanlased peale minu ja ühe Tšehhi tüübi. Ja ma olen kõige noorem. Teised üle 20.
Üldse paljud on meie kursusel üle 20ne. No ja siis on natuke 18, 19 aastasi ja paar vanemat inimest.
Ma ei oskagi midagi kirjutada, kõik on nii uus. Mu kursusel on üks AlChestBreachi kaksik ja meil on koolis baar:D Mis seal muud ikka.

Aa, meil ei ole sügisvaheaega, mis on nummi.

No comments:

Post a Comment