Sunday, July 29, 2012

The Dark Knight Rises ja muud huvitavat

Ma pole vahepeal saanud kirjutada, sest nii palju asju teha olnud ja ringi trippinud.
Neljapäev käisime vaatamas DaRK Knighti ja see oli AWESOMEEEE!!! Ma olin enne ja pärast ja filmi ajal ja nüüd ka üli excited:D Täiega hea.
Pärast seda linna ja Leace & Pove'ile. Gavrilo Printsiip hea nagu ikka. Suht norm õhtu oli, väike all-nighter. Chillisime Hellas ja trippisime ringi selle Kaivasõbrast Roberti ja tema sõbraga, kuni lõpuks olid kõik kohad kinni peale ühe stripiklubi u. Läksime siis sinna:D Suht lambist. Aga siis meilt nõuti 5 euri ja hui maksimegi. Läksime kana sööma Mariliisiga ja siis esimese bussiga koju.
Reede ei teinud väga midagi, Sandral oli sünnipäev, aga ma tõesti ei suutnud sinna minna. See üks magamata öö andis päris tugevasti tunda.
Laupäev trippisime Mariliisi ja Liispetiga Kloogale, kus oli see festival. Rahulik oli. Ma ostsin šaslõki, mis maksis 6 euri. Ma ei saa üle sellest. Ja ootasin mingi tund aega sabas. See ei olnud isegi nii hea.
Ewert esines ja Smilers, mis oli ikka muidugi põhiline. Pärast hellasime Hesile ka selle pärast ja andsime talle teada:D
Magama läksime Mariliisi suvekoju, kus olid ka tema onutütar ja onupoeg ja selle sõbrad RAM-ikad, kes olid suht ossid. Ühel oli meiega eriti mingi jama. Aga ta oli nii lapsik ja naljakas, et ei ajanud isegi pahaseks.
Täna on RHCP!!! :P Jubaaaa. Ja ma ei viitsi vist väga pärast seda linna minna, nii väsinud sellest joomisest kogu aeg:D

No comments:

Post a Comment