Friday, June 22, 2012

Nice

Igatahes... paistab, et külmetasin ennast seal Linnahalli katusel natuke ära. Kurk on imelik veidi ja nohu, köha mõõdukalt. Ma väga loodan, et rohkem haigeks ei jää.
Kell 11 pidi meil tegelikult olema jam, aganoh, mul ei olnud aega esiteks ja teiseks magasin ma mõnuga kella 12neni ja tegi eilset ööd tasa.
Kella viieks linna siiski, viisin need oma joonised ära ja ma nägin neid riideid ka ja need olid ÜLILAHEDAD! Eriti see fancy jakk, mida ma kunstipraktikal tegin. Täiega lahe.
Pärast Liispetsiga Vanalinna chilli. Tõime oma tööd ka ära, including mu lõputöö, mida ma väga näha ei taha. Üritasime seda isegi maha müüa tänaval, aganohh:D Pärast kojutulles kukkusid kõik need kunstitööd mul veel bussis maha ka. Õnneks üks vana naine aitas. Andis mulle kilekoti ja puha.

No comments:

Post a Comment