Thursday, June 21, 2012

Lõpetamine

Paneks siia mingi pildi ka, aga need ole vist veel kellelgi üleval.
Hästi läks tegelikult, aktus oli natuke pikk, pildistamine läks ka üle, nii et pidin restorani pärast u. tormama. Vahepeal oli mingi sitt tuju ka. Ma isegi ei tea miks. See tuju on tegelikult siiaamaani natuke. Ja mu kunstiklassi kink minu nimega tass läks kohe katki..:S Kukkus maha.
Igatahes, (mul ei ole üldse tuju sellistest asjadest rääkida millegipärast) pärast sõime Chakras ning trippisime koju, kust ma pidin kohe jälle linna minema, kuna pidu koolis. See oli päris lahe. Jõime natuke, rääkisime juttu, kuulasime Lexust:D ja sõime. Seal oli niiii palju süüa. Ja täiega head.
Kuskil kell 2 läksime koolist kohustuslikult Linnahalli katusele päikesetõusu vaatama. Alguses olime seal u. neljakesi, siis läksime vahepeal Statoili, kus oli päris palju meie klassikaid ja nohh... siis trippisime tagasi Linnahalli, kus oli päris tore. Ainult SITAKS külm. Ma loll ei võtnud mingit kampsunit või jakki kaasa ka. Olin seal oma tagi väel.
Lõpuks ma peaaegu surin külma kätte, läksime Mariliisi, Liispeti, Liisi, Anu ja väikese Mari-Liisiga Kolmjalga, kus oli Mihkel, kes kutsus meid enda juurde. Istusime seal natuke, ootasime Hesi ja Jossi ära ning läksime siis koju. Väike rotiburks tuli ka ära:D
Täna ainult kolm tundi magatud, kuna voodisse sai alles kell 7 ning 10 äratas mind juba piinav janu. Ja ma vist ütlesin Mariliisi emale midagi poolunes:D:D Nii halb.

Tegelikult on mul eilsest saati paha tuju olnud. Mul on mure oma autokooli pärast ja üldse.. Ma ei talu inimesi praegu. Eriti kui nad räägivad mingi koolist või lõpetamisest või ükskõik mis asjast. Mul on tunne, et mul on ikka ni palju teha. Miks mina puhata ei saa????

Aga hea uudis ka:D Ma sain endale kingiks iPodi, kus on taha graveeritud minu nimi. Awesome!

No comments:

Post a Comment