Friday, June 1, 2012

Kaitsmine



haha:D true

Täna oli kaitsmine. Ma olin ESIMENE! Nagu kui halbb. Mingi kolmveerand tundi jamasid minu kahe tööga. Ma ei tea... Suht pinnisid vahepeal. Mul mingi selline tunne, et ma ei ole mitte milleski talented... mingi suvakas keskpärane inimene.
Agajah, rääkisin seal mingit häma, siis kella 3eks stuudiosse ja sõitsime kõik koos Lasnamäele.. mingile väga kahtlasele üritusele. Lastekaitsepäev oli vist täna ja siis seal oli mingi üritus. Kõik olid venelased. Nohh.. Lasnamäe. Ja siis me esinesime ja jagasime natuke flaikusid. (Ehk siis jagasin ühe) Hästi läks ja pärast terve grupiga Hessi istuma ja sööma. Pole nii ammu sellist rämpstoitu söönud ja see pole üldse hea, aga noh, üks kord harva võib.
Pärast veel vihmasajus Liispetiga kokku, läksime Kohta, kus pole mingi miljon aastat käinud. Mihkel oli seal, müüs putkas asju. Jah, Kohas on nüüd putka. Veits random.

No comments:

Post a Comment