Wednesday, June 27, 2012

Highway to hell

Kurat, ma ei tea, mul selle autokooliga ikka jama. :S Ma saatsin oma õpetajale sõnumi, aga ta ei vasta. Ma ei taha talle helistada ka:D Aga vist peab. Mul pole üldse aega tegeleda sellega...
Üldse, ma ei suuda enam selliste asjade peale mõelda. Täna lähen veel kuskile notari juurde oma diplomi tõlget kinnitama ja ma ei tea mida veel. Tahan ka sellist Jeee! Suviii!! nagu teistel on.. Praegu täpselt selline tunne, et suvi jääb see aasta vahele. Ilm on ka selline.
Ma lõpetasin Mass Effecti ära. Kuidagi imelik on. Kui oled ikka mingi nädal aega iga päev terve päev seda mänginud on lõpuks natuke raske võõranduda:D Ma nägin unes ka, kuidas ma seda mängisin. Agajahh, mis ma nüüd teen oma eluga?:DMa ei taha tulla reaalsusesse, siin on liiga palju probleeme.

No comments:

Post a Comment