Tuesday, May 8, 2012

AVENGERSSSSSS

Oiappi, ma pole siia vahepeal üldse kirjutanud. Neljapäev käisime siis Avengersite esilinastusel. Film, mida olen oodanud pool aastat... juba kavatsus seda uuesti vaatama minna. Alguses oli natuke jamamist, sest Helle jäi hiljaks, aga ka tema jõudis lõpuks ilusasti filmi alguseks kohale. Ja film oli... AWESOME!!! Nagu, nagu... mul ei ole sõnu... Ja ma pöörasin kõik Thori-usku:D Muhaha:D
Pärast läksime jõime šampust:D:D ja olime Hellas ja siis Kohta natukeseks. Viimase bussiga koju ikkagi,
Reedel oli party-time. Kõigepealt Leace & Pove, kuhu me läksime ikka põhiliselt Gavrilo Printsiibi pärast. Nende kontsert oli täiega kõva. Päris palju kunstiklassi oli ka seal. Teise bändi ajal läksime me Liispetiga minema, tüdimus oli. Läksime jõime Helena ja Emiliga veini. Pärast tulid Mariliis ja Helle ka ja siis hakkas õhtu:D Kohas olime, Nimetas käisime... (tantsimas:D), sealt korjasime kaks inglast üles ja läksime tagasi Kohta ja hiljem Kodu baari. Oli kahtlane sildimäng, tasuta jooke ja Liispet tantsimas.
Eile käisin mata konsultatsoonis ja täna oli inka eksam. Ma ei teagi kuidas läks... esimene, kirjutamise osa, vist mitte nii hästi. Ma ei pannud oma report'ile pealkirja ja ei ehitanud seda vist õigesti üles ka. Aga teine osa läks vist normaalselt.

No comments:

Post a Comment