Thursday, April 26, 2012

Väljal

Vahepeal siis Väljal olnud, pole saanud kirjutada, sest nohh... pole viitsinud:D
Esmaspäev oli päris kohutav päev. Kõigepealt mata proovieksam, mis läks ülisitasti. Esimeses osas ikka oskasin natuke, aga aeg sai otsa. + üks ülesanne oli mingi wtfffff kiirabiautod. Teises osas ei osanud mitte midagi. Okei, ühte ülesannet oskasime, kuna me olime seda teinud, aga isegi seal oli viimane punkt mingi huinja. Lihtsalt istusime Mariaga ja naersime. Ja Kalle Blomkvistil oli igav.
Siis tuli joonistamise eksam, mis ei tulnud mul ka välja minu meelest. Tegime Reeta ja no ma ei tea... Pärast õhtul õnneks Jaani-chill.
Teisipäev oli suvakas.
Kolmapäeval käisime poes natuke emaga, sain endale uued ketsid, mida juba ammu vaja on olnud. Ja igast kuradi eksamivihikuid ka.
Pärast Liispeti ja Maria ja Hannaga Hella ning Tondilossi chilli. Kolmapäeva party taaskod. Ilma Presidendi kaheksata seekord siiski:D
Ma olen nii väsinud... täna ei söönud midagi, siis läksin ajasin endale kaks tassi kohvi järjest sisse. Sellise laksu all olin, et wtf. Mul pole kunagi midagi sellist olnud. Käed värisesid ja hull energia sees. Ajaloo konsultatsioonis teised alles lugesid teksti, mul juba kõik ülesanded valmis. Siis tõmblesin niisama. Trenn oli ka päris kõva.

Juba nädala aja pärast on Avengers.. can't wait. Tuleb üks chill tüdrukuteõhtu linnas:D
Ja mitte ükski mu sõber ei saa Kevadkontserdile tulla. Maeitea, ma vist natuke solvunud, sest see on mingi ainuke kord üldse kui ma esinen u. ja me oleme ikka kõvasti vaeva näinud selle heaks ja raha ka päris palju maksnud esinemiskostüümide eest... Aganoh kui kedagi ei huvita.. Vb Margit ja Helen saavad tulla.

No comments:

Post a Comment