Sunday, April 29, 2012

Hoovi-Koha-Hella õhtu

Eile oli mul see suur peaproov TIKi spordihoones. Jõudsin päris viimasel minutil ja olin nii, et omg, ma ei leia oma gruppi. Seal oli lihtsalt kohutavalt palju inimesi. Ja ma avastasin veel ühe meie koolika, kes käib JJ Streedis.
Proov läks vist hästi tegelikult. Mu parem jalg natuke vigane, aga see ei takistanud väga. Vahepeal oli ainult oht ümber kukkuda:D
Ja siis sain Liispetiga kokku. Mõtlesin, et tuleb rahulik õhtu, et lähen viimase bussiga koju. Aga huiiii. Alustasime Hellast, siis läksime Hoovi, põhiliselt Handsome Rose Sellersi pärast. Ja see muusika sobis nii hästi sellesse õhkkonda ja õues oli nii suviii, et ma mõtlesin, et pohh, koju lähen taksoga.
Siis sai Sandra ja Petraga kokku saadud, nendega trippisime ringi. Hell oli täis nagu suvel juba. Ja seal käisid... MENDID!!??? Ma olin mingi mida vittu? Hell Hunt ei kuulu mentidele. See on nagu väike oaas politseiriigis. Ma olin sügavalt šokeeritud. Sandra ja Annabel jooksid ära. See oli suht kahtlane.
Pm igast asju juhtus. Oma rahakotti ei julge vaadata, chillisime selle Päikesega, kes OLIGI mu hambaarsti administraator:D kui eelmine kord arsti juures käisin, siis ma olin täiesti kindel, et ma tean seda venda, mängisime Janese-mängu, misiganes asi see ka oli, Sandra ajas kellegi veini maha Kohas, mille tulemusel see poiss jõi seda kausist edasi, nägime igasuguseid inimesi ja mul on ühe sõrme peal kaks kahtlast triipu. Mul vist Hoovis jooksis sealt verd ka.
Hommikul ärgates oli mu kotis Lauduri plasku, mis on väga sümboolne, sest just eile nägime teatrikaid ja Ints tegi selle kohta nalja:D
Homme on eesti keele eksam.

No comments:

Post a Comment