Thursday, April 5, 2012

Honey, we can't afford to look this cheap

Mu jalad on mõnusalt krampis ikka veel sellest trennist. Kerttu tegi hullu ja just jalgadele. Eriti vahva oli, et enne olin sisse ajanud terve salati ja siis niimoodi pingutada:D Vahepeal oli küll ropsi tunne.
Aga muidu väga hea trenn oli. Tegi tuju niiii heaks (Y) Tegime kava edasi:P
Täna oli siis tegelikult viimane korralik koolipäev. Edasi ainult arvestuste nädal(minu jaoks ainult kaks päeva), siis reisile ja siis on lihtsalt konsultatsioonid ja... eksamid. Ajaloos tõi Chema meile Chupa-Chupsi ka:D Eriti lapsepõlv.
Just veetsin viimased 2,5 tundi Indesignis, mis ongi selline koht, kuhu lihtsalt vajud sisse ja enam tükk aega välja ei saa. Ma lihtsalt hakkan midagi tegema ja järgmine hetk, kui kella vaatan, on see juba mitme tunni võrra edasi liikunud. Tegin siis meie kunstiajaloo projekti.
Eile oli sõidutund ka. Chillisime Mustamäel mu vana kodu juures ja parkisime. See ja ilus ilm tekitasid ka kuidagi hea tuju.

No comments:

Post a Comment