Sunday, February 5, 2012

Leace & Pove 2


Laupäeva raportaaž siis:
Alguses Liispet tuli minu juurde, Mariliis ei tulnud... ma ei tea miks. Ja ta ei võtnud oma telefoni ka vastu. Aga muidu oli tore, jõime ühe õlle Liispetsiga, sõime, rääkisime juttu.
Ja siis linna, kus alguses Kohta(kamina ääres chill oujea) ja siis Von Krahli. Täitsa ok oli. Bändid olid head... Aga muidu terve õhtu selline kainuse tunne, et ma ei tea, väsinud kuidagi.
Pärast uuesti Kohta, kus ei olnud ka eriti midagi teha, igast inimesi oli aga... Ma ei tea, istusime Liispetiga natuke seal, jõime õlut, vaatasime mingeid lolle tüüpe... Siis tellisin takso ja tõmbasin koju ära.
Ja Hes rääkis purjus peaga mingist võimalusest, et järgmine reede kunstipidu. Kusjuures ma ei imestaks kui see toimukski, sest samal õhtul ju Vennaskond, ega ma siis ometi sinna ju ei saa.

No comments:

Post a Comment