Monday, January 23, 2012

Sepsi & Mihkli sünna ja üldse

See mis reedel toimus oli päris... läbu. Alguses chillisime Liispetiga minu juures, jõime veini... ma lugesin natuke oma klassijuttu ette. Siis läksime linna, kus vaene Mariliis oli meid juba u. tund aega oodanud. Läksime Telliskivisse ja siis hakkas party:D
Päris hull oli tegelikult... vahepeal ei mäleta absoluutselt mida tegin, midagi hullu õnneks mitte aga ikkagi:D Jutustasin seal u. mingeid Thori ja Loki müüte ning rääkisime Sandraga vahepeal. Siis tegime Märdi ja Liispetiga viinashote. Viimasel hakkas lõpus päris paha, aga pole ka ime, sest ta leidis kuskilt pudeli viina:D Hanna oli ja pm kõik toredad tuttavad:D
Lõpus oli nii, et keegi oli garderoobi ümber ajanud ning ma leidnud oma asju üles, istusin seal vahepeal maas ning sorteerisin asju läbi:D Oma mantli leidsin õnneks ise üles. Kotti ei leidnud, halasin Sepsi õlal kuni too üles otsis mulle selle:D Ja salli leidis Hanna.
Hommikul vaatasin, et olin helistanud Akslile, Hesile ja Maria Ursula naabrile, et taksot tellida. Tegelikult helistasin õigesse kohta ka aga unustasin selle numbri kohe ära niiet need tüübid helistasid mulle mõne aja pärast tagasi, et kus kurat te olete? Takso on juba ees. Ma olin mingi: meh, ja panin ära. Läksin niisama sinna Telliskivi ette, seal oli üks takso, mis ootas mingit Mari or sth, istusin sinna sisse, et ou, külm on ju õues. Ning pärast sain selle seltskonnaga koju. Tasuta kusjuures:D Taksojuht oli täiega sõbralik ja ei võtnud mu raha vastu. Aitas veel mu mp3e otsida pimedast autost.
Järgmine päev ei teinud midagi. Lebotsesin. Võinoh, Sherlock Holmesi käisin ka vaatamas. Suht uimas olin seal terve aja.
Ja täna... ma ei tea. Chema loeb mu seda juttu ja ma kardan... :D

No comments:

Post a Comment