Sunday, January 8, 2012

Fast


I.Just.Can’t.Wait.

Reedel läksin Francise ja Markiga linna. Pm seltskonnas oli nii, et mina olin ainuke mitte-filipiinlane. Njah. Olime kuskil Sam’s bar’is, kus oli koguaeg karaokemuusika ja hullud kisavad naised. Esimene naine kisas niisama, teine üritas oma jota-abikaasat koju saada. Ei õnnestunud. See tuigerdas lihtsalt ringi ja üritas igast naistele külge ajada.

Seejärel korra Kentist läbi, aga need tüübid ei tahtnud kahjuks sinna jääda, vaid läksid hoopis Marki juurde. See aga mu kodust nii kaugel, et tõmbasin koju ära. Natuke mõttetu õhtu oli.

Laupäeva päeva veetsin emaga shopates. Tegelikult käisime ainult kolmes poes: H&M’is, Zaras ja NewYorkeris, aga veetsime seal u…. ma ei tea mitu tundi. Allahindlused olid ja siis kõik olid oooo!!! Igast asju sai soetatud endale:D Kahed püksid ja seeliku, mida mul on ammu vaja olnud, pluusi, kingad, pesu ja retuusid, mille ma kogemata võtsin kolmveerandid, mis mulle ei meeldi. Aganju mis teha.

Siis õhtul sõitsime Steveni juurde, kus väike party. Mina, Steven, Richard, tema tüdruk, kes oli hästi tore, ja lõpuks mingi Steveni sõber, kes meiega eriti ei rääkinud. Istus arvuti taga ja lasi muusikat.

Aga tore oli, lot’s of free drinks. Pärast linna, kus oleksime pidanud klubisse minema, aga kuna kell oli nii fcking hilja, pidin koju sõitma. Miks ma ei võiks veel lähemal elada.

Õhtul ostsin KFC’d. Tulin koju, panin koti toa põrandale, läksin korra vetsu ja tagasi tulles vaatan, Sohvil mu kana käes. Ma olin nii, et nooo! Hea loll:D

Täna andsin endale lubaduse, et lebotan. Vaatasin filme terve päeva. Alguses Captain Americat, siis Iron Mani ja lõpuks Iron Man kahte. Chill.

Ja homme pean kahte sinna kooli helistama ja ma ei julge:O Mulle ei meeldi helistada.


Tänane Marveli-doos tekitas mul hullu igatsuse juba Avengerite järele. Ma ei saaaaa. Miks alles mais??

No comments:

Post a Comment