Friday, December 23, 2011

Taanis

Nnonii, kolm nädalat Taanis on alanud.

Kolmapäev tähistasime päris korralikult, aga mitte nii hullult, et hommikul päris surnud oleksime olnud. Alguses saime Mariliisi, Maria ja Liispetiga minu juures kokku, jagasime kinke, sõime sitaks ja kuulasime vana head muusikat:D Siis linna ja Kohta, kus taaskord terve VHK umbes. Chillisime, jõime õlut ja tantsisime väga palju. Mõnus oli. Hannuska oli seal ja nii.

Siis taksoga koju ja mul oli vääga kahtlane taksosõit. Kuulasin muusikat oma telefonist ning taksojuht oli: ouu, kuule pane minu telefonist ka midagi. Ma vaatasin seda, aga seal ei olnud muusikat peal ja siis ma, et ei saa, et sul pole siin midagi peal. Tema: no kust sina mussi said siis? Mina: no ma panin arvutist siia. Ja see kõik lõppes sellega, et me kuulasime kõvasti minu telefonist LMFAO’d. :D

1 comment:

  1. hahahhahahahhahaa fuckin' hell mis meeleolukas taksosõit

    ReplyDelete