Thursday, December 1, 2011

So many trouble in the world

Noniii, 7 lk meediaanalüüsi valmis. Esimese teema kohta on neli lk, teise kahe peale kokku 3. Njah. Peavad sellega leppima. Aaa ja tiitellehe tegin ka ära:D Sellest vist ei ole just väga abi aganoh...
Liispet is on her way here. Aga kahjuks istub ta ummikus niiet ma ei kujuta ette kui kaua ta veel sõidab. Loodetavasti toob õlut:D
Nii ja Neeme saatis mulle kirja kus ta küsis, et ega ma ei oleks nõus kirjutama midagi sellele koolilhele. See Tasku:D ma pole küll elu sees lugenud seda ja ei tea kedagi kes oleks aganoh.. ma nagu ei tea.. Ma ei ole kindel kas minu stiil sinna sobiks... Lõpuks tuleks ikka välja üks "jõululugu" joodik-päkapikust u.
Nii lahe, ma leidsin enda tädi kassettide hulgast Bob Marley. Nagu how good. Peaks tegema mingi music researchi u.

No comments:

Post a Comment