Saturday, December 17, 2011

FU uurimustöö


Kurat, eile oli neil JJ's see jõulupidu. Ma ei läinud. Ei tõmmanud nagu eriti. Mis ma oleks teinud seal. Istusime Liispetiga Gonsioris, tähistasime viimast korda kui me seal olla saame ning jõime glögi ja sõime nuudleid:)
Siis kui läksin trenni poole, käisin meelega hästi aeglaselt, et ei astuks sellisel hetkel sisse, kus kõik u. kuulavad Joeli u. Ja mis te arvate kas mul õnnestus sellist olukorda vältida? Oh ei. Nad tegid seal oma mingit videot kui ma sisse astusin. Siis oli küll nii, et the fuck. Aga vähemalt sain nende ülejääke süüa.
Siis pärast sain uuesti Liispetiga kokku ja käisime Kohas, kus istusime natuke, aga kuidagi mõttetu oli see, niiet ma lausa eelviimase bussiga koju. Siiamaani mingi tühi Walteri pudel kotis. Unustasin ära visata.
Bussiterminalis olid minu õnneks kaks mu trennikaaslast, kes olid mingi ee... kui mind nägid. Ma olin nii, et fuck, mitte praegu. Aga õnneks ma ei pidanud nendega rääkima:D Aganoh, ega nad u. ei öelnud mulle tsau'gi.
Frankly, don't give a shit.
Täna tegin uurimistööd. Nüüd see minu osa kirjutatud vähemalt. Liispeti osa ka. Nüüd ootan ainult Maria osa ja noh, eks ma peaks selle vist üle ka vaatama.
Ahjaa, ja ma jõin täna terve selle suure Red Bulli ära ja see mõjus täiega. Süda peksis ja käed värisesid ja olin turbo. Nagu wow. Mul pole kunagi midagi sellist olnud:D

No comments:

Post a Comment