Tuesday, December 27, 2011

Copenhagen baby


Taanlased vist seostavad jõule südametega.. Kui lillepoes käisime anti meile ka paki peale südamekleeps glædlig jul’iga.

Nägin täna eriti vahvaid unenägusid:D Kõigepealt mingit õudukat Kohast. Et ma magasin seal .. jälle:D Ja siis seal olid Maria, Mariliis, Liispet, Hanna ja igast muid inimesi, kes olid ka kõik suht uimas. Ja siis seal olid veel nagu niisama zombied. Okei, tegelikult olid need Draugr’id. (aka dead Nord warriors, aga see oleks liiga nerd seletada:D:D) Ja siis nad killisid meid ja ehkki ma teadsin, et ma päriselt ära ei sure, siis ikkagi oli see õudne.

Siis ma nägin veel, et ma jooksin minema mingi hullu hipi-loodusmehega. Elasime metsas telgis ja tegime vahepeal mingeid laatu, kus müüsime omavalmistatud asju. Kõik oli nagu ok, kuni ma nägin, et see mees keppis lammast ja siis ma olin nii, et jeah, that’s not gonna work out.

Üritasin Mariat joonistada täna aga fuck her:D Ma ei oska. Siis lõpuks viskas üle, läksin kesklinna jalutama. Nii hea oli. Hämarduvad Kopenhaageni tänavad ja kõik need inimesed ja restoranid ja väikesed poed… Plaadipoes käisin ka. Täiendasin natuke oma kollektsiooni.

Bob Dylan – The Freewheelin’ Bob Dylan

Joan Baez – Diamonds & Rust

Nick Drake – Five Leaves Left

No comments:

Post a Comment