Monday, November 21, 2011

I have signed in

Tvi, vaatan Transformereid. Ma ei saa aru miks see nii hilja esmaspäeva õhtul on. Väikesed poisid ei saa vaadata nii ju.
Viimased kaks päeva veetsin Skyrimis. Täna ei jõudnud, sest pärast kooli Liispetiga väike Gonsiorichill veiniga. Kirjutada ka ei jõudnud...
Täna esimest korda Margot Kasele meeldis mu töö natuke. Olin üllatunud. Aganoh, aga mulle endale meeldiś ka. Selline jõulumeeleolu tuli.
Tüpos pidime täna ühele laulule singli ümbrise tegema. Kuus laulu pandi loosi, viis tükki olid head lood, Zeppelinilt ja White Stripesilt jne. ja kuues oli Liisi pakutud Wiz Khalifa. Mis te arvate mis lugu tuli? ´Muidugi see Khalifa. Eks ma siis panin selle neegri sinna coveri peale ja mingi poolalasti naise kõrvale. Eks neil ole sellised plaadid

No comments:

Post a Comment