Saturday, October 1, 2011

Hesi sünna

Tegelikult ma just alles ärkasin:D Ja kell on pool 9 õhtul. Ma ei tea kui kaua maganud olen aga igatahes paistis siis veel päike, kui uinusin.
Eile oli siis see suursündmus:D Alguses olin mingi: appppiii... ma ei julge minna sinna. Mõnedel teatud põhjustel:D Noh, vedasime ikka ennast Liispetiga kohale. Oleme bussis, Tony on ka meiega, lisaks mingi lärmakas ossikari. Tuleme bussi pealt maha, minul käes roos, Liispetil õlu, ossikari tuleb kaasa... Tony: Ma võin teie bouncer olla, aga kõigist ma jagu ei saa. Mina: Tavai, meie Liispetiga võtame naised ette. Ja siis selgus, et terve see kamp liikus koos meiega Hesi juurde...
Alguses istusime Liispetiga natuke eraldi, ikka selle sama põhjuse pärast:D Aga seda mitte kauaks, sest kohe tuli meiega rääkima Joss ja muud.
Pm oli päris hull õhtu:D Nad tegid ise millimallikaid. Ma jõin ära kolm shoti. Jumala lambist, mingi ... oo laual on shot, võtame aga sisse. Siis jooksime Liispetiga batuudi peale vahepeal, sokis:D, missest et mõnus sügis juba õues. Aga ei olegi täna nii haige kui kartsin, et pärast seda olen. Nu ja siis rääkisime inimestega juttu, vaatasime mingeid kahtlaseid videosid, mängisime Mariga Hesi venna mänguasjadega ja tegime Juku kaameraga igast lolle pilte, mis ma loodan, et me ära ka kustutasime, sest muidu oleks päris kohutav.
Alguses pidime viimase bussiga ära minema, siis pidime taksoga ära minema ja lõpuks jäime ikka Hesi juurde ööseks. Liispetil olid vahepeal omad seiklused... :D No ja mina magasin ka väga hästi kuskil Hesi toa maas. Agajahh.. :D ütleme nii, et ma ei kurda.. Kohe üldse mitte...

Terve päeva ülihappy tuju olnud:D LipDubile ei jõudnudki, mis natuke kahju, aga tõesti... Harkujärve juurest ei lähe iga viie minuti tagant bussi ja pealegi on kriminaalne meid hommikul kella 9saks sinna oodata.

No comments:

Post a Comment