Sunday, October 30, 2011

Baltic Session day 2 ja Rockstars

Teine päev oli palju mõnusam kui esimene. Igalpoolt toimus midagi ja ei olnud mingit mõttetut passimist. Ehk siis söögipausi polnud ka:D Ja ega mul raha ei olnudki et osta. Õnneks smuugeldasin kodust kaasa võetud foodi sisse. Ja selle sõin ka enamuses õhtul Hellas ära.
Igatahes, kõva oli. Eriti krumpi battle. Nagu the helll! Kõik elasid ikka mõnusalt kaasa ja Primal ise ka umbes hüppas ringi seal. Ja võitis üks lahe vene tsikk Mist(ma arvan et kirj nii) kes oli nagu crazy! Kõige lahedam sealt:D Ja siis muidugi vogue'i battle ja runway Benny Ninjaga. Tra ma ei julge täna ta koolitusele minna.
Siis pärast BS'i sain Liispeti ja Mariliisi ja Sandraga kokku. Tsillisime veidi Hellas, ma SÕIN ja siis Rockstarsi. Jah, Rockstarsi. Müüsime Vennaskonna piletid maha, kuna muidu ei oleks Mariliis nt. meiega saanud tulla. Ja noh, üldse.. Läksime siis Rockstarsi. Circus Runawaysi kahjuks ei näinud:/ aganoh, need teised olid ka suht ok. Pm jah...
Siis lahkusime Mariliisi ja Liispetiga linna peale. Käisime Hellas ja leidsime sealt Karl-Markuse, kes magas pingi peal. Talutasime ta Levikasse, et tal vähemalt soe oleks. Jäi siis sinna:D Ma loodan et ta sai ikka hommikul koju.
Meie ise ei olnud aga üldse purjus, läksime kuskile Nimetasse tantsima. No enamus sealseid inimesi ei oska ikka üldse tantsida. Mina tegin seal vahepeal mingit vogue'i u:D harjutasin tänaseks. Ha . Janoh...
Sessioni aftekas toimus Groove'is. Oleks isegi tahtnud näha mis seal toimus, aga mul polnud raha ja see asus nii kaugel ja üldse..

Omgz, täna kinno ja siis Benny Ninja... Mul on tunne et mul ei ole midagi sobivat selga panna.

No comments:

Post a Comment