Sunday, September 11, 2011

Sünnipäeva nv

Wouuu siis. Ma nii väsinud nendest kahest õhtust et ei kujuta ette kuidas ma homme kooli peaks minema.
Alustame reedest siis. Oli selline väike suvematmise pidu Hellas. Mina, Liispet, Maria, Mariliis ka alguses natuke. No ja siis muud tuttavad muidugi. Päis korralikult sai pandud:D Vahepeal helistasin Mattiasele mitu korda, see oli päris haige. Õnneks palusin vabandust, et nii lolli juttu ajasin, ta käest täna ja kõik on ok ilmselt. Siis sai natuke 11ndikutega ja Kerdiga ja mingi Sepsiga u räägitud:D Kodus käisime ka korra läbi. Maria chillis oma Üloga seal. Ja Mihkel oli. Seee oli suht suvakas.
Ööseks ikka kohustuslikku ateljeesse. Võtsin isegi endale nuudleid, aga jäin enne magama kui need valmis said. Hommikul siis sõin ära:D
Eile hommikul oli üldse natuke rõve olla. Loivasin koju ja lebotsesin seal. Lugesin voodi peal ja siis oli küll selline tunne, et laseks kõik üle ja lihtsalt magaks kodus. Õnneks ma seda siiski ei teinud ning seitsmeks linna ja siis Vana Villemisse sööma. Mina, Mariliis, Maria, Liispet ja lõpuks ka Hes. Oli selline chill.
Öö möödus muidu toredalt. Alguses Hellas, kus kõik kokku saime. Ehk siis meie seltskonnaga liitusid veel Sandra Sannega, Hanna ja Helle. Hes läks Pärtli juurde. Hellas laulsid teatrikad mulle sünnipäevalaulu ja ma nägin oma naabrit:D Haha lamp.
Seejärel Rockstarsi. Tee peal ostsin kaks lillekimpu. Mul hakkas lihtsalt sellest vanast naisest, kes seal öösel istus, nii kahju, et ostsin ta käest. Ühe kimbu kinkisin suvakale, kes tuli oma tsikiga meile vastu. Ütlesin, et tavai, kingi oma tüdrukule. Ja teise kinkisin Silverile, kes toppis selle oma õlle sisse. Lõpuks oli see päris.. taimemaitseline õlu.
Kontsert oli rets. Nagu Circus Runaways ikka, jõid nad ennast enne maani täis. Esimesed kolm laulu istus Tuutu maas, siiis kisuti ta üles, anti kitarr kätte. Tüüp ei saanud keeltele pihtagi. Aga meil oli väga lõbus, kui mitte võtta arvesse fakti, et vahepeal hüppasid mingid suvakad pidevalt rahva sekka. Ja kukkusid maha..
Liispetil oli natuke paha olla. (natuke vist ei ole õige sõna) Ja ta läks pärast kontserti koju. Meie aga Hella tagasi, kuhu saabus ka lõpuks Hes, kes oli väga drunk ja härdameelne:D
Kuskil poole neljaks koju Mariliisiga. Was fun!

No comments:

Post a Comment