Sunday, September 25, 2011

Pm on siis nii...

et jah... Tegelikult ei olegi nagu mingit kindlat emotsiooni.

Nädalavahetus algas reedel Rock Cafes, kus esines Sõpruse pst. Anu rääkis meile, et oioi et tuleb ikka minna varem, sest Sõpruse pst. esineb suht vara. No siis Liispetiga käbedasti Hella, kus natuke olime ja juba mingi 11neks sinna. No huinja tuleb vara lavale. Pool 1. No siis tutvusime ühe meie kooli vilistlasega, kellega olime koos pm terve aeg. See oli suht random tutvumine. Rock Cafe suitsuruum. Liispet: Kuule, vaata, kas see tüdruk käis VHK's? Osutatu tuleb meie juurde: Kuulge, kas te käite VHK's või?
Siis eile oli REBASTE RETS! Mis oli ülilahe:D Missest, et ma väga vähe maganud. Alguses oli lihtsalt 10ndike linnas ühest kohast teise talutamine. Neil olid muidugi väga toredad riided seljas. Kõik turistid olid mingi juhheiii ja filmisid.
Siis tuli meie kvaliteetaeg rebastega, kus me sundisime neid igast lollusi linnas tegema. Kahjuks sadas vihma, mille süü on ilmselt ka see, et mul nüüd mõnus nohu on. Agajah, müüsid meil Viru tänaval mingeid kribulaid pirne, mis sealt samast puult võetud olid, müüsid niisama vahvaid asju, ronisid turistide vihmavarjude alla, mängisid keseyt tänavat sõda ja tantsisid Raekoja platsil.
Muidugi ei puudunud ka korralik lögastamine, mis toimus Hirve pargis. Ise retsida on ikka mõnus:D Saab lihtsalt teisi situda korralikult.
Õhtul toad, mis läksid väga hästi. Oleks meil ka selline retsimine olnud... Mina olin alguses transportija laudade toa juures aga pärast liikusin ringi. Liispet chillis all vetsus, kus nad pidid mingit kompamismängu tegema.
Siis pärast hakkas Liispeti sünna tähistamine! Hellas muidugi, kus oli terve VHK. Nii lahe lihtsalt:D Rääkisime nende uute rebastega ka päris palju. Pm. öö jooksul sai igast hullu tehtud. Hellas muidugi, siis Kodus korra, tequila shot mingite ülilambikate inimestega. Ok seal mingid Jossid, Sepsid ka aga teised olid mingid Kertud ja Markus Prommikud. Siis Vallis olime, esimest korda elus Millimallikat. Suht spicy värk. Mul hakkasid silmadest pisarad välja tulema. Siis vahepeal dramaatline chill Harjumäel imeliku seltskonnaga. Tekkis natuke draamat ja ma olen oma Liispeti ja Hanna üle uhke:D Siis sõitsime BMXiga:D Esimest korda, Liispet kukkus põlve veriseks ja lõpuks peale ka.
Ööseks Gonsiorisse magama ja tänase päeva olen lebonud.

No comments:

Post a Comment