Monday, September 5, 2011

Pink Moon

Esimene tõeline päev siis ja ma nii kuradi väsinud. Meil oli kella viieni:S Ja on nii enamustel päevadel. Kohutav
Abduliga oli mul elus esimene tund. Alguses ei kuulnud, et ta mu nime küsis, siis kõik vaatasid mulle otsa, et ouu wtf ja siis oli mark:D Aga muidu päris huvitav tund. Filmiajaloost.
Tüpos käisime Kunstnike majas näitusel. See türapea suutis mind natuke närvi ajada.. Maria ütleb küll, et ärgu ma pangu tähele aga shit, proovigu ise kui ta ennast pidevalt meelde tuletab. Noh, igatahes ütlesin ma talle, et kobigigu minema, mille peale see tüüp üllatavalt isegi tegi seda. Agajah, kes meist siin see suurem sitakott on.
Päev läks nii kiiresti. Täiesti kohutav kui palju aega ma koolis veedan.

Tahaks juba seda nv-d. Tuleb hull!!!

No comments:

Post a Comment